sobota, 22 października 2016

paw - haft krzyżykowy

Na mojej ścianie pojawił się kolejny obrazek, tym razem przedstawiający wizerunek pawia.


Haft krzyżykowy, wykonany kordonkiem, z niewielkim dodatkiem metalizowanej nici w kolorze tęczowym, jak zwykle kolory dobierałam sama.
Schemat z gazety "Moje robótki"nr 2/ 2002r. - przypuszczalnie w tamtym właśnie czasie zaczęłam go robić...
140x115 krzyżyków, haft ma wielkość 35x25cm.

Oprawiłam go w prostą ramkę w złotym kolorze, dołożyłam "pawie" passe partout, tekturkę ozdobiłam techniką decoupage, dodatkowo miejscami pokryłam złotym pyłkiem.

Bardzo trudno było zrobić mi zdjęcia, na których byłoby widać ładne, nieprzekłamane kolory.







Ten haft to jedna z prac dawno robionych, niedokończonych i oczekujących na coś, coś bliżej nieokreślonego w formie i w czasie:D

Paw paw doczekał się swojej wielkiej chwili za sprawą Danusi i jej cyklicznych kolorków.
Bardzo się ucieszyłam kiedy zobaczyłam, że  w tym miesiącu tematem przewodnim będzie "pawie oczko"

26 komentarzy:

  1. Ciekawy hafcik. Pięknie go oprawiłaś :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. To można śmiało powiedzieć, że Danusia dobrze wpasowała się w Twój haft, oprawa kapitalna💐

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj musiał długo czekać na dokończenie. Ale w końcu ujrzał światło dzienne i teraz możemy go podziwiać. Brawo 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny paw!
    Fajnie, że wyzwanie u Danutki Cię zmobilizowało, bo kolejny piękny obraz zdobi Twoją ścianę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obraz! Paw jak żywy!
    Bardzo podoba mi się również pawie passe partout - super pomysł
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudnej urody haft :)
    Wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu, kłaniam się kapeluszem do samej ziemi w zachwycie nad tym haftem.
    Uściski niedzielne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach! Jestem oczarowana haftem, tym pięknym pawiem. Królewski ptak został cudowie pokazany. Ja kocham pawie i sama jestem PAWanna:)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity haft, podziwiam ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny haft! Oprawa idealna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna praca niezwykle starannie wykonana .Podziwiam ten skarb.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna praca! i to własnoręcznie wykonane passe partout... chylę czoło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O rajciu ileż tam pracy,stawiania krzyżyków,ale myślę ,że było warto bo efekt końcowy jest wspaniały.Paw niczym żywy,pięknie będzie zdobił każdą ścianę .
    Kochana skłądam ogromny ukłon w Toją stronę .
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  14. lata zajęło...w takim czasie prawie katedre budowali ;-D
    ale robi wrażenie no i będzie wreszcie cieszył się zasłużoną atencją przyciągając wzrok :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna i pracochłonna praca , ale efekt końcowy wynagradza trud . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. O wow, ileż pracy :) A jaka frajda ze skończenia ufoka, prawda :) ?
    Twój paw jest prześliczny, cudny ma ogon. A i bardzo mi się podoba ramka, którą zrobiłaś. Idealnie pasuje. Mój ciągle czeka...

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejny przepiękny paw, który doczekał się skończenia dzięki Danusi :-) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tzw. ufok wreszcie stał się pięknym i dumnym pawiem :-)
    Fajnie, że zabawa może tak zmobilizować!

    OdpowiedzUsuń
  19. o jeju ! Paw jest rewelacyjny i dumnie wygląda na Twojej ścianie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachwycający haft !!!
    Jestem pełna podziwu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna praca, podziwiać mogłabym podziwiać bez końca.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały jest i swietny pomysł z tym pawim paszportu! A wyszywania kordonkiem jeszcze nie próbowałam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)