środa, 15 lutego 2017

walentynkowa poduszka z aniołkowym haftem

Ostatnio pokazuję tu same poduszki; nic dziwnego - doszłam do wniosku, że najbardziej ze wszystkiego lubię szyć patchworkowe poduszki:) Bardzo się ciesze, że i Wam one się podobają!

Wczoraj świętowaliśmy walentynki, nie zdążyłam z wpisem, więc dziś chciałam zaprezentować kolejną uszytą przeze mnie walentynkową poszewkę na poduszkę.


Do jej uszycia wykorzystałam wyhaftowany dawno temu krzyżykami obrazek przedstawiający dwa przytulone aniołki oraz napis kocham Cię!

Do haftu dobrałam pasujące kolorystycznie tkaniny bawełniane.

Najpierw zszyłam razem po trzy paski tkanin, po rozprasowaniu doszyłam je do czterech boków haftu, następnie pod kątem 45 stopni zszyłam tkaniny ze sobą w rogach.

Pod gotowy wierzch poduszki podłożyłam ocieplinę oraz gładki kawałek tkaniny, spięłam wszystko szpileczkami, przepikowałam po szwach, a wokół haftu tzw. lotem trzmiela (za pomocą "wędrującej" stopki).

Bardzo podoba mi się uzyskany efekt: haft nabiera jakby trójwymiaru, staje się wypukły.

Naokoło przeszyłam jeszcze ozdobnym ściegiem w kolorze różowym. 

Tył poduszki uszyłam z pasów tych samych tkanin; do ich łączenia użyłam tzw. szwu francuskiego; warto znać taki rodzaj szwu; jest bardzo elegancki.

Poduszka zapinana na zamek błyskawiczny.





33 komentarze:

  1. Śliczna poduszka! A te aniołki są taaaaakie słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna podusia na Walentynki, haft z aniołkami uroczy i słodziutki, a kolorowe kropy tworzą fajny, wesoły klimacik :-))) Asiu, przesyłam serdeczności i dziękuję Ci za wszystkie cudowne komentarze jakie u mnie zostawiasz !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwości czekam,by podziwiać następną nową podusię.
    Dzisiaj jestem pod ogromnym wrażeniem.Trójwymiarowy haft wygląda niesamowicie.W życiu nie widziałam takiego "patentu".Ożywiłaś hafcik!!!Prawdziwe CUUUUUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo słodziutka i taka pozytywna:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez piekna poduszka! Strasznie mi sie podobaja te materiały w groszki. Nie mówię juz o hafciku:) No i ten lot trzmiela, uroczo:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna poszewka :) Mam ten wzorek i widze że warto go wyhaftować :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna, z pięknymi kolorami i jeszcze te aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super i ten "lot trzmiela" wyszedł bardzo efektownie. Robi to ciekawy efekt. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW, masz niesamowity talent!! Tymczasem zapraszam do mnie na małą porcję historii życiowych ;) https://strangergirlbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ękstra poduszka z fajnymi aniołkami :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu cudna!!! Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza podusia, a ten hafcik jest mega słodki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszywać potrafię ,szyć już niestety nie a żałuję.Super wszystko gra a lot trzmiela jest fantastyczny!!!!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna poduszka! znakomite pikowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudna - sama słodycz.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna poduszeczka! Prześliczna

    www.skladrekodziela.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczna praca, dziekujemy za udzial w wyzwaniu KTM, zyczymy powodzenia ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Szyj dalej, bo są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. udana praca,bardzo pomysłowa

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie to wygląda! Sama bym chciała taką u siebie mieć :)
    Zapraszam też do siebie http://lebbrosso.blogspot.com/2017/02/blogerzy-dla-bezpiecznaja.html
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna podusia, taka słodziutka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh jaka słodka ,a ten hafcik przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś pięknego i tak starannie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna ☺ dziekujemy za udzial w wyzwaniu KTM ☺ moze zechcialabys sie wlaczyc w akcje o ktorej pisalam na swoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać, że szycie tych poduszek to Twój żywioł :) Idź na całość, bo pięknie Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna. Optymistyczna. Kolorowa. Piękne połączenie!
    Dziękujemy za udział w naszej zabawie w KTM.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna podusia:) Dziękuję za udział w moim gościnnym wyzwaniu w KTM:) Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ urocza!!! Bardzo mi sie podoba;) śliczności!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)