czwartek, 7 stycznia 2016

choinka piórkowa

Druga z choineczek zdobiących mój domek.
Tę zrobiłam z czerwonych piórek:)


Robi się ją bardzo szybko, nie potrzeba żadnych specjalnych umiejętności.

Potrzebne materiały to: styropianowy stożek, piórka, małe koraliki, klej na gorąco.

Na końcu każdego piórka nakleiłam mały czerwony, opalizujący koralik.
Piórka przyklejałam od dołu stożka, obręczami, ku górze.


Najpierw planowałam na czubku dokleić "coś", np gwiazdkę, ale kiedy doszłam do tego etapu stwierdziłam, że tak mi się podoba i niczego już zmieniać nie chcę.

Choinka nie potrzebuje żadnej podstawki (u mnie do zdjęcia "pozowała" na puszce pierniczków).
Od spodu wygląda tak:


Bardzo fajna, klimatyczna ozdoba:)

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)