wtorek, 5 stycznia 2016

szydełkowy ocieplacz na kubeczek

Zrobiony przeze mnie z nagłej potrzeby ogrzania rąk przy herbacie...
Widziałam kiedyś podobny w katalogu jednej z firm kosmetycznych, bardzo mi się podobał, ale był horrendalnie drogi.
Robiłam metodą prób i błędów, bez schematu, ale jestem zadowolona:)
Próbowałam sklecić coś w rodzaju opisu, ale nie bardzo mi wyszło.
włóczkowy
sweterek
sweterek włóczkowy
Może "to" okaże się pomocne...
Zaczęłam od 30 oczek łańcuszka, następnie robiłam słupki.
Dwa okrążenia są zamknięte, pozostałe już nie.
zakręcone frędzelki robimy wbijając po 3 słupki w każde kolejne oczko łańcuszka, pamiętajmy o pozostawienie "dziurek" przez które będziemy mogli je przeciągnąć.
włóczkowy sweterek
włóczkowy sweterek

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)