poniedziałek, 4 stycznia 2016

gorset krakowski (grojecki II )

Kolejny gorsecik mój
haftowany
Przygotowany dla siostrzyczki dziewczynki, dla której wcześniej uszyłam i wyhaftowałam podobnygorset (można go zobaczyć w poprzednim poście)
haftowany bronowicki
Krój bronowicki, z przodu jedno cięcie, z tyłu baskinka.
haftowany z baskinką
Granatowy, zdobiony haftem, koralikami i zygzakową taśmą, bez cekinów, za to z małymi guziczkami. 
haftowany grojecki
Zgodnie z nurtem grojeckim: podszewka w kratę, haftowany przez podszewkę. Zapinany na haftki.
hatowany
Jak wszystkie moje gorsety i ten składa się z trzech części, dzięki temu "rośnie" razem z dzieckiem. Kiedy dziecko urośnie wystarczy odpruć boki i szeleczki i poszerzyć. Dzięki temu posłuży wiele lat. 
haftowany, bronowicki z baskinką
Projekt i zdobienie wg mojego autorskiego pomysłu.
W szyciu tym razem wyręczyła mnie koleżanka - krawcowa. 
Aniu- dziękuję i pozdrawiam:)


1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)