piątek, 15 stycznia 2016

motylki - poduszki dla maluszków


Pierwszy raz zobaczyłam taką podusię u mojej kuzynki, a właściwie jej maleńkiej Córeczki.

Bardzo spodobał mi się ten pomysł, szkoda, że kiedy moja Mała była maleńka nikt jeszcze takich nie wymyślił...
Dziecinka leży na w miarę płaskiej powierzchni, jednocześnie boczki główki są chronione przed nadmiernymi wstrząsami a także opadaniem, czy przechyleniem na boki, co szczególnie ważne w czasie podróży.

Taka podusia - motylek jest idealna do wózeczka, a już niemalże niezastąpiona w dziecięcych fotelikach samochodowych.

Poszperałam trochę w necie i znalazłam jeden, jedyny schemat, który na dodatek nie bardzo mi odpowiadał.
Wycięłam więc swojego motylka "od ręki", udał się w sam raz, więc doszyłam i drugiego:)

Ponieważ podusie przeznaczone są dla dwóch uroczych dziewczynek na wierzch wybrałam wesołą tkaninę bawełnianą w różnokolorowe kółka. Pod spodem mięciutki minky w kolorze soczystej pomarańczy. W środku poduszkowe wypełnienie.


Powiem nieskromnie, że są prześliczne.
Wkrótce trafią do właścicielek.

1 komentarz:

  1. Sliczne! Ciekawe czy faktycznie sprawdzają sie w fotelikach w podróży:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)