niedziela, 10 grudnia 2017

serduchowe zawieszki

Wielu rękodzielników wspiera różnego rodzaju akcje dobroczynne.
Rokrocznie to zjawisko nasila się w okolicach Bożego Narodzenia:)

Ja również chętnie wspieram tego typu przedsięwzięcia.
Tym razem przygotowałam nieco fantów na kiermasz organizowany w szkole mojej Córki.

Między innymi uszyłam takie oto; patchworkowe zawieszki w kształcie serduszek.

Wybrałam bawełniane tkaniny w kropeczki i serduszka; w brązie, czerwieni i bieli.
Do tego bawełniana biała koronka, satynowa czerwona wstążeczka, biały sznureczek i czerwony guziczek.
W środku silikonowa kulka.

Mogą być ozdobą choinki, stroików i wielu innych bożonarodzeniowych dekoracji.




25 komentarzy:

  1. Asiu, urocze te zawieszki i do tego na taki wspaniały cel.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Uwielbiam takie szyte serduszka:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serduszka! Super, że powstały na taki szczytny cel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszka są super! tyle różnych ozdób i dekoracji przygotowuję, a za serduszka jeszcze się nie wzięłam. A przecież to taka wdzięczna ozdoba. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie serduszka zawieszki są ekstra **

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i fajne kolorki dobrałaś

    OdpowiedzUsuń
  7. Serduchowe zawieszki wyglądają uroczo!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te serducha są świetne, chętnie powiesiłaby takie na swojej choince :). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie urocze serduszka :) Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne serduszka i piękny cel. W sumie to te groszki z powodzeniem mogą służyć jako ozdoby całoroczne. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne serduszka! Na pewno szybko znajdą nabywców.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię serduszka. Twoje są bardzo ładne. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie są te serduszka. Świetna kolorystyka.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne serduszka, lubię taki styl, szkoda że u mnie w mieszkaniu nie będą pasować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne serduszka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam serduszkowe zawieszki, a Twoje są przepiękne:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze serduszka !! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Serduszka kradną trochę moje- bardzo , bardzo ładne .

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zawieszki serduszkowe :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu w KTM :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)