piątek, 16 marca 2018

bożonarodzeniowa wymianka jeszcze i prezenty od LemonCraft

Ten post powinien ukazać się zacznie wcześniej, ale - jak zapewne zauważyliście - ostatnio nie całkiem nadążam...

Jeszcze przed Bożym narodzeniem wzięłam udział w wymiance ozdób choinkowych organizowanych w Art-piaskownicy.

Przygotowałam prezent dla Anetty; w jego skład weszły pokazywany już wcześniej szydełkowy anioł oraz dzwoneczek; własnoręcznie przygotowana kartka (choć w tym temacie ledwo raczkuję) oraz mała słodycz.





Ja otrzymałam śliczny prezent od Aleksandry: wspaniałą, bogato zdobioną bombkę, cudną karteczkę oraz kinder-słodycze, z których szczególnie ucieszyła się moja córcia :)


Szalenie ucieszyła mnie wiadomość, że spośród wszystkich uczestników zabawy to właśnie ja otrzymam prezent-niespodziankę od sklepu LemonCraft. Miał to być zestaw świąteczne papierów z kolekcji Christmas Carols autorstwa Mosi.

Sprawa się nieco przeciągnęła, niedawno dopiero odebrałam przesyłkę i po jej otwarciu dosłownie straciłam mowę!

Wielkie WOW!

W skład prezentu wchodziło wszystko, co widzicie na zdjęciach:


Oprócz wspomnianych papierów w dwóch formatach: 30x30cm oraz 15x15 cm, dodatkowo wspaniały wybór innych świątecznych papierów, a także guziczki i tasiemki.

Ponadto duży zestaw wiosennych papierów w kolorze niezapominajek.

Wszystkie papiery są prześliczne, grube, dwustronnie drukowane.

Nie mogę się nacieszyć:)

Raz jeszcze bardzo, ale to bardzo dziękuję!

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia i świetnych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe poświąteczne niespodzianki! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, gratuluję z całego serca.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty, gratuluję.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wymianka:) Prezent-niespodzianka wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  6. Co niektórzy mają zimę to i post pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać wymianka udana,gratuluję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)