środa, 15 stycznia 2020

Rita- święta od spraw beznadziejnych i trudnych, dwa obrazy akrylem

Czas, kiedy mogłam do woli robótkować i blogować chwilowo-mam nadzieję! - mogę tylko wspominać. Zaglądam czasem i tutaj, i do Was moje blogowe koleżanki, ale na chwilkę tylko.

Dziś chciałam pokazać dwa namalowane przeze mnie obrazy z wizerunkiem św. Rity.

To moja własna wersja obrazu Świętej, najważniejsze podczas malowania były dla mnie jej oczy - chciałam, by wzbudzały zaufanie, tak, by chciało się do niej zwrócić w modlitwie, powierzając wszystkie najgłębsze obawy i troski...
Być może kiedyś znajdę więcej czasu, żeby opowiedzieć o św. Ricie i jej roli w moim życiu, teraz tylko nadmienię, że oba obrazy pomogły mi wesprzeć zbiórkę pieniędzy na leczenie małego Kacperka Ryło z Zabierzowa. Kacper choruje na SMA1, na jego leczenie potrzeba około 9 mln złotych, czas ucieka, choroba nie czeka.
Rodzina, przyjaciele i znajomi, robimy wszystko, żeby pomóc zebrać tę niewyobrażalną sumę, brakuje jeszcze mniej niż 3 mln. Dla chętnych wspomóc zbiórkę podam link fundacji; 
Wiecie, że gdyby 100 tys osób wpłaciło po 3 zł tylko, byłoby po zbiórce, a Kacperek mógłby szykować się na wylot do USA, gdzie mogą go wyleczyć?

Oba prezentowane obrazy (akryl na płótnie) zostały wystawione przeze mnie na aukcjach, z których cały dochód zasilił konto Kacperka :)








Gdbyby ktoś zechciał wystawić jakąś przygotowaną przez siebie rzecz w tym jakże szczytnym celu zapraszam na stronę:

Dziękuję również raz jeszcze Patrycji z Zakątka Pomysłów, która przygotowała na aukcje dla Kacperka cudowne świąteczne kartki! 
Tylko wspólnymi siłami możemy uratować chłopca; nim choroba poczyni zbyt duże spustoszenie w jego maleńkim ciałku...

10 komentarzy:

  1. Wspaniała praca i szczytny cel, ja do św. Rity mam słabość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to również moja "ulubiona" święta...

      Usuń
  2. Piękne prace na szlachetny cel , brawo. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, każdy może się przyłączyć!

      Usuń
  3. Twój blog był absolutnie fantastyczny! Wiele świetnych informacji, które mogą być przydatne w inny sposób.
    Aktualizuj swojego bloga, oczekując uzyskania bardziej szczegółowych treści.
    Sprawdź moją stronę

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba obrazy są piękne. Twarz św. Rity jest taka pogodna i pełna uczuć, że ciężko oczy oderwać. Myślę, że uchwyciłaś więcej niż chciałaś i to jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Cieszę się, że tak piszesz, malując ją chciałam pokazać oblicze dobrej i serdecznej osoby, która daje otuchę i nadzieję...

      Usuń
  5. Śliczne obrazy, osobiście bardzo cenię Ritę jako święta

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne obrazy i szczytny cel. Jestem pełna podziwu dla Ciebie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne rzeczy robisz i nie tylko chodzi mi o sztukę ale i o pomoc.Czy jesteś gdzieś na FB? Pozdraiwam Bardzo podoba mi si Twoj opis Ciebie..Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)