wtorek, 29 sierpnia 2017

asymetryczny wisior sutaszowy

Jak już zaczęłam, nie mogę przestać :D
Tym bardziej, że moje sutaszowe prace - co mnie niezmiernie cieszy! - podobają się nie tylko mnie...

Po prezentacji poprzedniego wisiora zostałam poproszona o uszycie kolejnego, w podobnym klimacie.


Zaprojektowałam i uszyłam więc taki oto wisior, podobnie jak poprzedni w odcieniach czerni i szarości, dla odmiany z małym dodatkiem brunatnego.

I tym razem w środku umieściłam czarny, fasetowany, owalny kryształ. Dodałam różne koraliki : czarne oraz połyskujące srebrzyście.

Zdecydowałam się na model asymetryczny, jedną stronę zdobiąc bogato, drugą zaś pozostawiając w stanie niemal "surowym".
Całość jak zwykle podkleiłam na eko-zamsz.

Wisiorek powiesiłam na kilku cienkich sznureczkach, prezentuje się jak widzicie.
Właścicielce bardzo się podobał.




Wisior zgłaszam do cyklicznej zabawy artystek - kolorystek u Danusi; udało mi się znaleźć motylka w podobnych kolorkach; pasuje - prawda?




Dziękuję za wszystkie miłe słowa, serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających!

40 komentarzy:

  1. Cudny tak samo jak poprzedni. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny " motylowy" wisior,fajny pomysł z tą asymetrycznością moim zdaniem dodała uroku.
    pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny wisior! Motylek pasuje idealnie:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wisior! Ta asymetria wygląda bardzo oryginalnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny i pięknie pasuje do tego motyla :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalna, jedyna w swoim rodzaju biżuteria... :) świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wisior :) Bardzo mi się takie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wisiorek jest piękny! Bardzo ciekawy kolorystycznie i dość nietypowa asymetria czynią go pięknym .
    Pozdrawiam.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny i bardzo staranny wisior

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny!
    Choć z natury lubię symetrię, ten wisior bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiu, cudowny wisior inspirowany pięknym motylem.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ Ci to pięknie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu, piękna i bardzo ciekawa jest ta asymetria - podoba mi się zestawienie kolorystyczne, podobne do poprzedniego ale dodatek brunatnego trochę ocieplił pracę. Ściskam mocno :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Asymetria daje Twojemu wisiorowi uroku i niepowtarzalności. Kolory z tego skromnego motylka dają mu elegancję. W sumie powstała piękna praca.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Urokliwa zawieszka. Do twarzy jej z tą asymetrią 😃 Nic dziwnego, że mają wzięcie twoje sutasze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wisior jest super! Oj mojej mamie przypadł by do gustu :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne są te Twoje wisiory! Podobają mi się bardzo!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny, zjawiskowy, fantastyczny!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wisior, już lecę oglądać poprzedni. Fajny pomysł z tą asymetrią, ja jakoś nie umiem wyjść poza moje zamiłowanie do symetrii.

    OdpowiedzUsuń
  20. ŚLiczny wisior,pięknie sprostałaś motylkowemu zadaniu.
    Dziękuję za udział w sierpniowym zadaniu i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo szykowny:) Masz bardzo zdolne rączki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie dziwię się,że się właścicielece podobał - przepiekny. Ta asymetryczność dodaje mu uroku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny! Pozdrawiam i życzę powodzenia w zabawie :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny wisior, lubię taką kolorystykę :) Dlatego wcale się nie dziwię, że właścicielce bardzo przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny naszyjnik. Jest co podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny, oryginalny, ta asymetria pozytywnie go wyróżnia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładne cacko!
    Ile to ja rodzajów motyli poznam przy tej okazji! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)