czwartek, 26 kwietnia 2018

kwiatowe poszewki z szydełkową wstawką

Jak to zwykle wiosną, przyroda zieleni się i rozkwita.
I u mnie też kwiatowo, wesoło rozgościły się w salonie nowe poszewki na poduszki.


Zamarzyły mi się właśnie takie, z szydełkową koronką, w brązach, ale z wyraźnym, barwnym akcentem.

Na początek z kordonka maxi udziergałam dwa koronkowe paseczki; wzór z książki "Robótki szydełkowe" H.Fuchs i M.Natter.

Później dobrałam bawełniane tkaniny (mimo iż z założenia poszewki miały być w kwiaty, nie mogłam nie przemycić moich ukochanych kropeczek :D).

Przód uszyłam trójwarstwowy, z ociepliną w środku, z pomocą mojej ulubionej "wędrującej stopki" przeszyłam wszystko wokół kwiatowego nadruku, wzór nabrał "trójwymiarowości".

Tył zapinany na zamek błyskawiczny.

Poszewki mieszczą standardowe "jaśki" 40x40cm.

Jestem bardzo zadowolona z efektu, mała rzecz, a wprowadza fajne orzeźwienie do wnętrza.







Swoje kwiatowe poduszki, choć salonowe, nie ogrodowe, zgłaszam do wyzwania gościnnej projektantki w szufladzie :)

16 komentarzy:

  1. Są piękne, takie z duszą.
    Uściski, Asieńko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne dzieło powstało! Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten materiał w kwiatki :) super połączenie kolorów i faktur :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. Jestem pod wrażeniem, że sama udziergałaś koronkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Są niezwykłe piękna kompozycja kwiatowa, koronki i kropki-cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne poduszeczki!
    Rewelacyjnie odszyte i dopieszczone :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduszki niezwykle piękne:) Śliczne wstawki szydełkowe i niesamowity efekt pikowania:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszki są wspaniałe! Powodzenia w wyzwaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, Ty to masz genialne wyczucie! Podusie są cudne. Powiedziałabym, że skrojone na miarę. Całość świetnie się ze sobą komponuje, a i kropeczki są na swoim miejscu. Bardzo podoba mi się to podkreślenie kwiatów poprzez ich obszycie. Sprawiają wrażenie 3D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są Twoje poszewki, bardzo wesoły klimacik wnoszą do wnętrza a obszycia wokół kwiatów i liści pięknie uwydatniają kolorowy wzór :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)