czwartek, 19 kwietnia 2018

poszewka z Pusheenem

Niedawno szyłam torebkę z tym sympatycznym, leniwym  kotem. Moja Córcia bardzo ją lubi, chętnie "pakuje się" w nią na różne okazje.

Zostałam poproszona o uszycie poszewki w podobnym stylu; na "wyjazdową" nietypową poduszkę 40x70cm, którą Córka zabiera ze sobą na różne wyjazdy.



Uszyłam więc:)
Zwykłą, prostą bawełnianą poszewkę z szaro-biało -różowych tkanin.

Metoda patchworkowa, z aplikacją kota.
Tył zapinany na zamek.
Oczywiście na jednej z tkanin serduszka, żeby nawet daleko Córcia moja czuła i pamiętała, jak bardzo ją kocham :)





18 komentarzy:

  1. Podusia rewelacyjna - idealna by wtulić się w nią na wyjazdach i nie tęsknić za bardzo za domem :-)Dzieci zawsze tęsknią a taka przytulanka ukoi i rozweseli zarazem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna :) Idealna na wyjazdy dla dziecka, i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Veselý a krásny vankúšik. Pekné slnečné dni prajem

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna podusia:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna podusia, uszyta z miłością, Asiu.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna podusia. Wspaniale dobrałaś materiały, a aplikacja z kotem jest urocza :) To tak jakby kawałeczek Ciebie i Twojej miłości córcia zabrała ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z taką przyjemną dla oka podusią to żadna droga, choćby nawet daleka nie będzie straszna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna, przytulaśna podusia! No super!!!! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, bardzo sympatyczna :) zakochałam się w niej ;) (zresztą w tej torbie też :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocza podusia z tym cudnym kociskiem :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja, sama chętnie bym się do takiej przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)