niedziela, 30 czerwca 2019

sutaszowe kolczyki czerwone z chwostem

Blogowanie jest jak nałóg...trzymasz się z daleka jest ok, ale spróbujesz raz i chcesz znów i jeszcze; i więcej :D 
Po moim czwartkowym wpisie nie było mnie ledwie 3 dni i jestem znów.

Tym razem chciałam pokazać kolczyki, jakie uszyłam dla siebie, jako dodatek do weselnej kreacji.

Wymyśliłam sobie, że ponieważ kolczyki będą moją jedyną ozdobą, dodatkiem do zwykłej, czarnej sukienki, powinny być duże i rzucające się w oczy. Takie właśnie są!

Wybrałam sznureczki sutaszowe w różnych odcieniach czerwieni, tzw "monetki" czyli płaskie okrągłe koraliki z ciekawym efektem ombre oraz czerwone perełki i różnej wielkości opalizujące koraliki akrylowe, użyłam gotowych chwostów w ciekawej, srebrnej, grawerowanej osłonce. 
Szyło się dość szybko i przyjemnie.
Kolczyki powiesiłam na srebrnych biglach. 

Kolczyki są efektowne ale nieco ciężkie. 
Jestem z nich bardzo zadowolona. 
Na wyjątkowe okazje. 




19 komentarzy:

  1. Nádherné sú! Prekrásne. Aj farba je nádherne červená. Určite si v nich krásavica.
    Prajem krásne leto

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu masz rację, blogowanie to nałóg :)), ale przyjemny:)). Kolczyki wyszły Tobie super! Są tak okazałe, że same w sobie już zdobią :). Śliczne! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki są zachwycające , bardzo mi się podobają. Z czarną prostą sukienką musiały wyglądać bombowo . Dobrego tygodnia 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kolczyki! Na pewno w nich zabłyśniesz.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I sutasz i chwost w jednym :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie się prezentują!!!
    Dalszej wspaniałej twórczości Ci życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne. Na pewno przykuwały uwagę.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki wyglądają wspaniale, istny majstersztyk! Pozdrawiam, będę zaglądać na Twojego bloga częściej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kolczyki są przepiękne. Cieszę się, że chiałabyś uczestniczyć w moim kursie, już można się zapisywać tu: https://www.subscribepage.com/poprostuszyj ruszy on za około miesiąc i obiecuję będzie prosty i łatwy

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i szykowne:) W komplecie z czarną sukienką na pewno świetnie się prezentują:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne. Kobiece, kuszące. Idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, zdecydowanie od razu rzucają się w oczy, są mega wyraziste, nie sposób przejść obok nich obojętnie :) są pełne energii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)