sobota, 13 maja 2017

zawieszka sówka i patchworkowa poduszka

Dawno nie pokazywałam szytych przeze mnie sówek :D


Kiedy - jakiś czas temu - zostałam poproszona o uszycie kompletu w szarościach, z dodatkiem koloru pomarańczowego, nie byłam zachwycona. Jakoś mi ten zestaw "nie leżał".

Kiedy jednak zaczęłam wybierać i przykładać do siebie różne bawełny z mojej kolekcji, coraz bardziej praca mi się podobała.

Ponieważ nie miałam możliwości wielu "manewrów" w kolorach, poszalałam troszkę z deseniami.

Serduchowe aplikacje przyszyłam za pomocą fajnego, ozdobnego ściegu.

Zawieszkę ozdobiłam szyfonową, białą wstążeczką i akrylowymi koralikami w dwóch kolorach.

Wierzch poduszki jak zwykle trójwarstwowy, z ocieplinką w środku, pikowany moją ukochaną "wędrującą" stopką. Z tyłu zapinana na zamek błyskawiczny.

Z całości jestem bardzo zadowolona, najważniejsze, że podobał się osobie zamawiającej:)





Przy okazji chciałam się pochwalić dwoma wyróżnieniami, jakie zdobyły ostatnio moje prace w wyzwaniach Art-Piaskownicy:

Komplecik szydełkowy w wyzwaniu TECHNIKI- szydełko

Fartuszek z kolorową aplikacją w KOLORY kwietnia

Bardzo się cieszę i bardzo dziękuję:)

To szalenie budujące i motywujące, że moje prace się podobają i Waszym zdaniem zasługują na uznanie!

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie !


38 komentarzy:

  1. Piękny komplet! Szaroście z pomarańczą dały ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ten zestaw kolorystyczny wygląda.
    Uściski, Asiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności! Podziwiam takie fantastyczne szycie z wolnej ręki. Cudo!

    www.skladrekodziela.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają te sówki. Śliczne są :)
    Gratuluję wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło super! Tak sobie myślę, że do szarości to chyba wszystko pasuje:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet :) Gratuluję wyróżnień!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje sowy są genialne i zawsze będę to powtarzać 😁
    Gratuluję wyróżnień
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplet z sówkami :)
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sówkowy zestaw ! Baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny komplecik, sowy i serduszka niesamowicie ożywiają szarości i są energetyczne:). Gratuluję wyróżnień, które niezmiernie cieszą:). Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnień!
    Śliczny komplet uszyłaś, a zestawienie kolorów jest świetne, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały komplet! Gratuluję wyróżnienia, w pełni zasłużone. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już trochę tęskniłam za sówkami:)Do twarzy im w każdym kolorze:)))
    Świetny komplecik!Nieustannie przyglądam się detalom,a w szczególności ściegom jakie stosujesz.Nawet kolory niteczek mają tu ogromne znaczenie.No cóż mam powiedzieć...podziwiam nieustannie!!!
    Gratuluję wyróżnienia,od początku wiedziałam,że to wyjątkowe prace.Szczególnie ten fartuszek zawojował moje serce:)))
    Pozdrawiam Cię Asiu i życzę miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje sowie kompleciki zachwycają, więc już czekam na kolejny...
    Gratuluję wyróżnień :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, te Twoje sówki, zawsze takie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny sowi komplecik :)

    Gratulacje wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace! gratuluje wyróżnień - jak najbardziej zasłużone. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne sówki:) Gratuluję wyróżnień!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudeńka :) i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranych :)
    Pięknie łączysz różne tkaniny ze sobą!

    OdpowiedzUsuń
  21. Asiu, sówki jak zwykle mnie zachwyciły, zestaw kolorystyczny jest idealny a wszystkie Twoje krawieckie zabiegi dodają im uroku. Super!!! Jeszcze raz serdecznie gratuluję sukcesów - Twoje prace są wyjątkowe. Ściskam i pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdolna z Ciebie osóbka , pięknie szyjesz i dziergasz . Komplecik z sówkami jest mega rewelacyjny. Gratuluję zasłużonych wyróżnień . Moje serce skradł ten piękny fartuszek. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny sówkowy komplecik.Gratuluje wyróżnień i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejne wspaniałe sówki :). Gratuluję wyróżnień!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyjątkowo udany zestaw kolorystyczny, a wzór i wykonanie jeszcze piekniejsze :) Śliczne Ci te sówki wyszły.
    No i oczywiście gratulacje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Sówki są urocze. Takie przyjazne i pełne uroku. Gratuluje wyróżnień - w pełni zasłużone.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały komplecik, a i zestawienie kolorystyczne super!! Gratuluję wyróżnień i życzę dalszych sukcesów!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Podziwiam sówkowy komplecik, jest świetny! Gratuluję także wyróżnień, są bardzo zasłużone! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne komplecik zauroczyl mnie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie piękne cuda! nie dziwię się, że klient był zadowolony 😊 Też bym była😉 przepiekna praca - po prostu :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudny komplecik! Gratuluję wyróżnień:) Bardzo mi się podoba ten fartuszek:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapraszam do zabawy w ramach Liebster Award! Zostałaś oficjalnie nominowana, co oznacza, że jeżeli oczywiście masz ochotę, odpowiedz na swoim blogu na 11 zadanych przeze mnie pytań http://skladrekodziela.blox.pl/2017/06/Liebster-award-2017.html, wymyśl swoje pytania i nominuj do odpowiedzi kolejne blogi wciągając je tym samym do zabawy :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)