niedziela, 17 września 2017

sutaszowe kolczyki

Jeśli chodzi o sutasz, to jestem zakochana w tej technice, ciągle się uczę i wciąż jest mi mało:)

Ostatnio pokazywałam wisiory robione na zamówienia; dziś kolczyki, które zrobiłam dla siebie.


Mam takie buty w różowo-niebieski wzór, bardzo eleganckie i wygodne, do nich kopertówkę w szaroniebieskim kolorze.
Wybierałam się na duża imprezę, kupiłam sukienkę - różową! (chyba pierwszy raz w życiu) Brakowało mi dodatków, niestety, brakowało też czasu...
W przeddzień wydarzenia zdecydowałam się jednak podjąć wyzwanie i do późnych godzin nocnych szyłam sobie kolczyki! Zdążyłam :)

Wybrałam niebieskie kamyki, różowe koraliki i sznureczki w różnych odcieniach niebieskości i różu.
Kolczyki zaczepiłam na srebrnych biglach.

Przyznam nieskromnie, że bardzo mi się podobają. Są wygodne i bardzo dobrze się w nich czułam.

Z pewnością założę je jeszcze nie raz. Zwykle noszę ubrania w ciemnych kolorach i bardzo lubię takie nietuzinkowe, kolorowe dodatki. 



29 komentarzy:

  1. Cudowne kolczyki! Prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe! Strasznie podoba mi się sutaszowa biżuteria, bardzo mnie korci, żeby nauczyć się tej techniki :). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kolczyki :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki są przepiękne!!!
    Podobają mi się te buty mają świetny wzorek:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie kolorów. Kolczyki super. Też chciałabym nauczyć się tej techniki, ale jakoś ciągle brakuje czasu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolczyki , do różowej kiecki i tych wystrzałowych butów pasują super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu, cudowne kolczyki, jestem pełna podziwu, jak można coś takiego zrobić. Ale i butki wyglądają wspaniale.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolczyki. Bardzo udany komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały zestaw! I nic tak nie cieszy jak własnoręcznie wykonana ozdoba!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z pewnością wygladalas zjawiskowo!! Śliczne kolczyki!! Nie ma nic fajniejszego od tak wciagajacego hobby!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale będzie super kreacja,kolczyki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolczyki przepiękne, widać "na człowieku", że doskonale zdobią :).
    A róż nie jest zły - przekonałam się do niego w okolicy 40 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne kolczyki sobie uszyłaś, kolorystyka idealna do kreacji. Fajnie umieć zrobić coś nietuzinkowego i mieć z tego ogromną satysfakcję. Asiu - ślicznie wyglądają na uchu a co najważniejsze są oryginalne i niepowtarzalne.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kolczyki lubię ten gatunek bizuterii mam trochę takich komplecików.

    OdpowiedzUsuń
  15. sutasz zawsze mi się podobał może dlatego że brak cierpliwości.. Ślicznie Ci wyszły, podziwiam zapał i umiejętności

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam! Bo sutasz wydaje mi sie trudna technika wiec zycze powodzenia w nauce i doskonaleniu zdolności w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne połączenie kolorów:) Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Musiałaś ślicznie wyglądać, bo wszystkie elementy stroju dobrane ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądają:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie sądziłam,że zachwyci mnie takie zestawienie kolorystyczne.A zachwyciło i to bardzo!!!Piękne są te kolczyki właśnie w takim wydaniu!ZACHWYCAJĄCE!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sutasz...
    Hmmm najpierw w oko wpadły mi te cudne szpileczki.... nożesz Ty!! jakie one piękne..och
    Dziękuję za odwiedziny, miłe słowa, lecę oglądać Twoje prace.
    A teraz sutasz: wygląda zajeb...a na Twoich uszach to już po prostu rewelka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne kolczyki. Piękne. Super dodatki do sukienki. Musiałaś super wyglądać tamtego wieczoru 😃

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolczyki to prawdziwe dzieło sztuki :) ale te buty w tle są superaśne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)