czwartek, 19 października 2017

haftowany gorset krakowski

Dziś chciałam zaprezentować efekt mojej pracy z ostatnich tygodni.


Kolejny zaprojektowany i wykonany przeze mnie gorset do stroju krakowskiego; z czarnego aksamitu, haftowany muliną, zdobiony koralikami i cekinami.

Obszyty złotą, dekoracyjną taśmą.

Na czerwonej, gładkiej podszewce.

Gorset - jak wszystkie wykonane przeze mnie składa się z trzech części, dzięki czemu "rośnie" razem z dzieckiem.

Gorset wykonałam na specjalne zamówienie.
Powiem szczerze, że nie jestem zbyt zadowolona ze zdjęć; jakoś nie chciał się dać sfotografować...wydaje mi się, że na żywo prezentuje się lepiej...









Przy okazji przypominam, że niedawno pokazałam dwa z wyhaftowanych tutaj kwiatów. W owym poście zaprosiłam chętnych do zabawy - prosiłam mianowicie o propozycje, do czego wykorzystam te kwiatki.  Część z Was trafnie odgadła, że będą częścią stroju ludowego, padły też inne, bardzo fajne propozycje, możliwe, że w wolnej chwili spróbuję coś podobnego przygotować:)

Bardzo dziękuję wszystkim za udział w mojej zabawie. Podsumowując: 22 komentarzy spełniało warunek, nazwy komentujących zostały przeze mnie spisane na karteczkach, w tajnym losowaniu moja Mała wybrała jeden z nich.
Teraz - jak to mówiła - TADAAM!
Wygrała:

Gratuluję Weroniko:)
Proszę Cię o kontakt e-mailowy, podaj swój adres, na który będę mogła wysłać obiecaną niespodziankę.
Mam trochę "tyły' z robotą, ale postaram się nie ociągać zbyt długo:)

Raz jeszcze dziękuję serdecznie wszystkim komentującym.
Pozdrawiam gorąco!

30 komentarzy:

  1. małe dzieło sztuki! podziwiam i wspominam - miałam bardzo podobny jako dziecko :) Twój z pewnością będzie cieszył przez pokolenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wygląda :) Bardzo mi się podoba ten gorset :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękny gorset. Ileż pracy i cierpliwości wymaga. Mój z dzieciństwa mam do dzisiaj. Leży w pudełeczku na pamiątkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała robota, gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Opadła mi szczęka na podłogę ... i tam leży !!
    Przecudny gorset , jak ślicznie i dokładnie wyhaftowany :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, matko aż mi szczęka opadła. Cudo. Napracowałaś się na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  8. o jacie!! ile pracy! mistrzostwo świata :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Asiu, to istne cudeńko. Nawet nie jestem sobie w stanie wyobrazić, jak wspaniale musi wyglądać na żywo.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Waw ! Dużo pracy i świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny:) Mnóstwo pracy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam , wiem ile pracy w niego włożyłaś. Cudny i hafty piękne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny! Prawdziwe dzieło.
    Ja mam jeszcze swój, malutki z mojego dzieciństwa. Haftowała go moja mama:0
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. No, cudny jest!
    Miałam taki góralski ale poszedł gdzieś w rodzinę i słuch o nim zaginął chyba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudo! Podziwiam i zazdroszczę cierpliwości. Haftować potrafię, ale nie mam do tego serca :(. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzieło Sztuki Użytkowej, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja kocham takie ludowe cudeńka! Pięknie wykonana praca! Ślicznie haftowane! I jeszcze taki mały trik, z tym jak rośnie i dziecko, i gorset . Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie hafty i uwielbiam tradycję. Kamizelka jest cudowna, a haft przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzieło sztuki, naprawdę. Jeszcze raz powtórzę - podziwiam samozaparcie w hafcie na aksamicie, po prostu rewelacja. A pomysł, by gorset rósł z dzieckiem - godny opatentowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachwycające:) Podziwiam Twój talent:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, ten gorset jest zachwycający, po prostu dzieło sztuki. Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Asiu, gorset jest prześliczny a pomysł by można go było regulować do wzrostu i figury dziecka - genialny. Podziwiam wszystkie Twoje talenty - masz ich mnóstwo i jesteś bardzo pracowita. Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gorset zachwycający, Weronice gratuluje ☺

    OdpowiedzUsuń
  24. Majstersztyk absolutnie!
    przepiękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam dzieło wspaniałe !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)