czwartek, 15 sierpnia 2019

recyklingowa torebka ekologiczna

Od dawna nie wyrzucam starych dżinsów, mam do nich sentyment z zawsze na coś mi się przydadzą.




Tym razem uszyłam taką eko-torbę.
Nie dość, że wykorzystuje recyklingowe materiały, to jeszcze ma aplikację, za pomocą której chciałam zwrócić uwagę na problem pszczół. Wielu z nas nie zdaje sobie sprawy, jak ważna jest ochrona tych małych żyjątek, bez nich ludzkość nie przetrwa...

Ale do rzeczy: torba powstała z trzech nogawek z różnych par spodni, w różnych odcieniach koloru niebieskiego. Podszewkę uszyłam z resztek bawełny pozostałej po uszyciu pościeli, dopasowanej i kolorem i wzorem, w pełną kwiatów i owadów łączkę.

Aplikację kwiatu i pszczółek, ze skrawków tkanin wszelakich, przyszyłam z pomocą mojej ulubionej "wędrującej stopki".

Z tyłu wygodna kieszonka zaimportowana wprost ze starych, zużytych spodni, ciekawa i niespotykana o tyle, że cała wytłaczana w roślinny wzór. Dodatkowo ozdobiona drewnianym guziczkiem z napisem "hand made" i małą sznurkową kokardką.

Torba wygodna i pojemna. Do tego - powiem nieskromnie - śliczna :D






Pracę zgłaszam do wyzwania szuflady

22 komentarze:

  1. Świetny pomysł ! Torba jest rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torba! Prawdziwy talent !

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, Asieńko - jest po prostu śliczna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna torba, bardzo wesoła. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię takie optymistyczne gadżety :)

      Usuń
  5. Torba jest rzeczywiście śliczna i wyjątkowa :) Wnętrze też dopieszczone:) Pooglądałam sobie Twojego bloga i powiem Ci, że wciąga i oglądanie i czytanie, piękne rzeczy robisz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba wyszła cudowna, bardzo mi się podoba ta aplikacja, co do tematu pszczół to masz rację, świetne są domki do owadów, ustawiane przez ludzi na działkach, stworzone z tego co można znaleźć w każdym garażu czy piwnicy. Może kiedyś jak będę miała więcej miejsca to o takim pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna torba :) i to uszyta samodzielnie i tym bardziej cenna :) Powodzenia w wyzwaniu, przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromnie mi się podoba- z każdej strony:) fantastyczny pomysł z tymi starymi nogawkami... muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tej jednej pracy ujęłaś kilka spraw...super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super torba. Pomysłowe wykorzystanie materiału. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. wykorzystałaś je tworząc rzecz unikatową

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieskromność jak najbardziej uzasadniona :) Torba jest naprawdę śliczna.
    A tu pszczołom jeszcze zagraża zgnilec...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna! I nawet środek ma fantastyczny i ta aplikacja letnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja torba mnie zachwyciła:) Śliczny, pozytywny wzór:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł i wykonanie! pierwsza klasa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj chciałabym uszyć sobie taką torbę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)