piątek, 30 sierpnia 2019

konik Ryszard

Druga z uszych przeze mnie maskotek w ramach kursu "Po prostu szyj".
W lekcji nr 2 Diana przygotowała dla nas dokładny opis, szablony oraz tutoriał do uszycia bajkowego jednorożca albo konika.


Jestem mamą dwóch cudownych córeczek, więc chyba nie mam wyboru; do końca królować będą u mnie róże i tiule! Pewne jest również to, że każda maskotka, już na etapie powstawania dostanie swoje imię, które - chcąc nie chcąc- zmuszona jestem pamiętać :D

Wybrałam bawełnianą tkaninę w białe grochy na różowym tle, także niewielkie skrawki szaro-białej kraty, oraz całkiem sporo tiulu z dodatkowymi błyszcząco-brokatowymi kropeczkami. Nasz konik nie został jednorożcem z bardzo prozaicznej przyczyny; z braku czasu i nie będę ukrywać - nieporządku w mojej pracowni, która ostatno zamieniła się bardziej w magazyn rzeczy wszelakich...nie znalazłam żadnego materiału, który pasowałby mi do tego zestawu do uszycia rogu...

Ponieważ z założenia konik miał być przyjacielem misi-Krysi, powiększyłam nieco schemat, by mogła na nim swobodnie usiąść :D

W środku silikonowa kulka, oczy tym razem namalowałam specjalnym markerem do tkanin.



17 komentarzy:

  1. Przeuroczy konik, jest taki piękny! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny duet.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny konik!!! Już sobie wyobrażam radość Twoich córek;)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny, bajkowy konik, Asiu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny konik , gratulacje . Pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny konik!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna praca,podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny konik :). Jednak ja mam jakiś specjalny sentyment do miśków, zawsze podobają mi się najbardziej :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie Ci idzie szycie pluszaków :D dziewczynki pewnie zachwycone :D pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny konik! Miś również!
    Zapraszam na moje świąteczne Candy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maskotki pierwsza klasa, mięciutkie do przytulania i śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przytulanki pierwsza klasa! Śliczności

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)