poniedziałek, 24 kwietnia 2017

dżinsowa torebka po raz drugi

Pamiętacie moją patchworkową torebkę z dżinsu?
Uszyłam ją jakiś czas temu ze starych spodni.
Tak mocno się spodobała, że zostałam poproszona o uszycie takiej samej - oto i ona!



Przypomnę, że do uszycia tamtej torebki zużyłam po jednej nogawce z dwóch par swoich spodni, których nie chciałam już nosić.
Na uszycie tej torebki wykorzystałam więc pozostałe dwie nogawki;)

Na wszystkie elementy ozdobne oraz podszewkę wykorzystałam tym razem w całości granatową bawełnianą tkaninę w mój ulubiony łowicki wzór.

W środku wszyłam jedną kieszonkę zasuwaną na zamek błyskawiczny oraz dwie przegródki:jedną na telefon komórkowy i drugą, nieco większą na różne drobiażdżki.

Torebka zasuwana na suwak, na zameczku doczepiłam atłasową, granatową wstążeczkę z kolorową zawieszką.

Ten model torebki jest bardzo wygodny, poręczny a przy tym pakowny.

Dobrze się nosi i pasuje do wielu kreacji.

Cieszę się, że nie tylko mnie się podoba.





Torebkę zgłaszam do Wyzwania Gościnnej Projektantki Szuflady w kwietniu 

21 komentarzy:

  1. Kolejna piękna torba:) Wygląda doskonale i widać, że dużo pomieści:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna torebka :) taka by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie zestawiłaś tkaniny, kolory i kwadraty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta torebka. Jeans świetnie wygląda z ludowymi motywami.
    Uściski, Asiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taki recykling. Obie torby bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Jak mi się podoba ta podszewka!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita! Dla mnie uszycie prostej torby wydaje się niemożliwością, a co dopiero taką patchworkową, pieknie równo wszystko zszyte... podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torebka!
    Ten folkowy motyw dodaje niesamowitego uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny recykling ! Pozdrawiam i zapraszam na nasz nowy cykl METAMORFOZY już wkrótce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał, wygląda fantastycznie! Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiu, piękne bliźniaczki, z Twoim ulubionym motywem, obie prezentują się doskonale, a że jestem pasjonatką recyklingu - podwójne brawa dla Ciebie za ten rewelacyjny pomysł :-))) Powodzenia w wyzwaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna folkowa torebka! Bardzo mi się podoba :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach! Świetna torba :-) I super pomysł na wykorzystanie spodni... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłowa torba! Pojemna, praktyczna i w ciekawej kolorystyce. Nic tylko paradować! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli pozostały materiał się nie zmarnował i bardzo dobrze, że się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześwietne są te torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dość,że praktyczna, to jeszcze przepieknie odszyta. A folkowy motyw dobrany do jeansu - cymesik :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne torebki, wzory łowickie są teraz bardzo modne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)