piątek, 18 maja 2018

myszka w mniszkach :) (projekt cz.3/6)

Wpadłam na chwilkę w to pochmurne, deszczowe popołudnie, żeby szybciutko pokazać kolejne wyhaftowane przeze mnie zwierzątko.


Tym razem szara myszka, z dmuchawcem w ręku.

Oryginalnie myszka była brązowa i stała na dużym muchomorku, rosnącego obok krzaczka mniszka. Przerobiłam wzorek tak, żeby pasował do mojego projektu.

Hafcik ma wielkość ok 19x19 cm, czyli podobnie jak pokazywany wcześniej jeżyk i miś.

Niniejszym ogłaszam półmetek haftowanej części mojego projektu :]

Podobne: szaro-zielono-różowe hafty będą jeszcze trzy!









17 komentarzy:

  1. Nie cierpię gryzoni, ale ta myszka jest taka słodka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności! Mniszek mi się dobrze kojarzy, ostatnio zrobiłam z niego miodek jak jeszcze kwitł u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocza mysia :) W ogóle nie znałam wcześniej tych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myszka ładna, choć nie przepadam za tymi stworzeniami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Veľmi milá myška. Krásna výšivka. Prajem slnečné dni

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodzinka z tej myszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ona cudna !!! zakochałam się w tym hafcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Asieńko, haft z przeuroczą myszką jest cudny. Do tej pory lubię dmuchać dmuchawce, choć już stara ze mnie baba:):):)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Myszka przeurocza i piękna aranżacja zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodka myszka:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. I kolejne cudowne zwierzątko wyhaftowałaś Asiu - mysia jest przesłodka a sesja fotograficzna z mniszkami wyszła uroczo :-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza mycha no i w towarzystwie moich kochanych polnych ziół.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)