czwartek, 24 maja 2018

szary królik - haft krzyżykowy (projekt cz.4/6)

Witam miło i słonecznie.

Dziś chcę pokazać czwarty z zaplanowanych przeze mnie sześciu haftów "zwierzątkowych" w szarościach :)

Tym razem spod mojej igły wyskoczył mały, puchaty króliczek.


W oryginalnym wzorze króliczków było 3, wybrałam sobie jednego i oto on!

Te same, co poprzednio kordonki (jeż, miś, myszka) podobna wielkość ok 19x19 cm.

Do wyhaftowania zostały mi jeszcze dwa zwierzątka, potem dalsza, już niehafciarska część projektu.





Przy okazji przypominam, że jutro mija termin zgłaszania prac do mojego wyzwania w Klubie Twórczych Mam

21 komentarzy:

  1. Cudny króliczek, piękny wzór i przepiękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca,króliczek jak żywy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam wiele wzorów króliczków, ale ten wygląda bardzo naturalnie. Ładne odcienie szarości i podoba mi się koncepcja zdjęcia :) Koniczynki to super pomysł, wyobrażam sobie jak królik je zjada :). Robi również wrażenie myszka z dmuchawcami i te mlecze żółte. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, uroczy króliczek, a jak ładnie wygląda w tej koniczynie.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczny zwierzak. Ma taki wiosenny urok

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny! Wspaniała gromadka zwierzątek powstała :) Ciekawe jakie jeszcze zwierzątka masz w planie? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jaki słodziak!!! Jest przeuroczy i wygląda bardzo naturalnie.
    Bardzo lubię króliczki, a przez alergię mogę je tylko podziwiać z daleka;-( Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu, ależ uroczo wychodzą te zwierzaczki, co jeden hafcik to piękniejszy. Zdążyłam na wyzwanie, jednak zdjęcia pracy niestety nie są pierwszych lotów. Robione późną nocką co niekorzystnie odbiło się na efekcie końcowym. Ale cieszę że że mogłam pobawić się razem z Tobą. Uściski i miłego, słonecznego weekendu dla Was wszystkich :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kicuś przesłodki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tego projektu, tajemniczy jakiś. Ale już widać po tych hafcikach, że będzie uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super te Twoje zwierzątka, ale nie mogę się już doczekać całości ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny króliczek, pieknie zaprezentowane zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)