wtorek, 29 marca 2016

komplet dla maluszka

Dziś chciałam zaprezentować komplecik, jaki uszyłam specjalnie jako prezent na chrzciny dla Natanka, mojego małego bratanka.


Komplecik składa się z podusi-motylka i kocyka.
Do ich uszycia wybrałam bawełniane tkaniny w kolorach niebiesko-biało-pomarańczowych oraz pomarańczowe minky.
O zaletach takiej podusi dowiedziałam się niedawno i od tej pory polecam ją wszystkim rodzicom maluszków. Do środka wpakowałam zwykłe poduszkowe wypełnienie; należy pamiętać, żeby podusia nie była zbyt mocno wypchana, powinna być mięciutka; podtrzymywać główkę dziecka i jednocześnie dopasowywać się do niej.
Kocyk uszyłam z poziomych pasów tkanin o "męskich wzorach"; na środku aplikacja imienia.
Jest dość duży (ok 70x90 cm), ale leciutki, zrezygnowałam z włożenia ocieplinki do środka; zima się kończy, mam nadzieję, że taki kocyk będzie towarzyszył maluszkowi w cieplejsze dni:)
Z boku wszyłam kilka różnych tasiemek; maluszki uwielbiają się takimi bawić.




10 komentarzy:

  1. Cudowny, ile to pracy i precyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik, taki radosny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik, ja niestety talentu do szycia nie mam wogle

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny!! te metki na pewno spodobają się maluszkowi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne wykonanie :) super dobór kolorów i ta precyzja
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się zgłoszę do Ciebie na kurs szycia - maszynę mam, tylko odwagi brak. Chociaż i takiego talentu jak Ty nie mam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny komplecik i połączenie kolorów podoba mi się, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczności !!!!
    super pomysły i świetny blog!

    pozdrawiam serdecznie,

    Kaśka
    ------------

    zapraszam do siebie :)
    http://tradycyjnakuchnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)