środa, 27 lipca 2016

kuferek-kosmetyczka

Żeby nie było, że szewc bez butów chodzi;), tym razem uszyłam coś dla siebie.


Wybieramy się wkrótce na wakacje, brakowało mi kosmetyczki, do której mogłabym spakować wszystkie potrzebne kosmetyki; dotąd podczas wyjazdów zabierałam zwykle dwie, mniejsze.

Teraz mam elegancki kuferek z długimi uszami; pojemny i wygodny.

Wymiary kuferka to ok 22x15x10 cm; jest w sam raz duży, uszy mają ok 40 cm długości.

Co jego uszycia wybrałam bawełniane tkaniny w delikatnych kolorach: szarym (oczywiście w kropeczki:D) i białym z bordowym wzorem.

Podszewkę podkleiłam w całości dość grubą flizeliną, dzięki czemu kosmetyczka ładnie utrzymuje formę.

Wierzch ozdobiłam białą koronką przeplecioną atłasową, bordową wstążeczką, doszyłam też na środku małą kokardkę.

Na suwaczku zamka, dla ozdoby, ale przede wszystkim większego komfortu użytkowania zawiesiłam wstążeczkę, do której doszyłam małe, miękkie serduszko.

Myślę, że taka kosmetyczka będzie bardzo praktyczna w podróży.




16 komentarzy:

  1. Swietna! Widzę, że dużo tych kosmetyków zabierasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, piękna i bardzo gustowna kosmetyczna. Nawet mogłaby udawać torebkę:)
    Całuski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękna! Słów mi brak! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Dopracowana w każdym calu oo i jeszcze to serduszko przy zamku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dość, że praktyczna, to jeszcze piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczna i bardzo przydatna

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam napisać coś, co pięknie opisze twoją pracę, ale im dłużej patrzę, tym gorzej coś wydusić... jest po prostu tak piękna, że trudno cokolwiek napisać, by oddać jej urodę w pełni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała:)) Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna torba. Pięknie dobrane kolory i świetne wykończone.Jestem zauroczona.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny kuferek. Uszyty bardzo starannie :)

    www.skladrekodziela.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna torba-kuferek! pięknie połączone kolory, wykończenie, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest śliczna, starannie wykonana :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyczka jest przecudnej urody :)
    Jestem zauroczona fasonem i doborem kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna!:) i jaka pojemna:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka kosmetyczka to skarb! :)) Aż mi się zamarzyła, bo moja już leciwa nie pomieści wszystkiego co potrzebne. Kolory idealnie dobrane, ślicznie kontrastują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe rzeczy szyjesz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)