niedziela, 3 lipca 2016

"podaj dalej" i u mnie...

Jakiś czas temu zgłosiłam się do zabawy "Podaj dalej", którą na swoim blogu ogłosiła - moja imienniczka - Joanna.

Joanna robi różne ładne rzeczy, możecie je podziwiać na blogu Rękodzieło Joanny; nie mogłam się doczekać paczuszki:)

Cieszę się, że Joanna wybrała dla mnie serwetkę, którą zobaczyłam tutaj, serwetka bardzo mi się podobała, swoje uznanie wyraziłam w komentarzu:)

Serwetka w rzeczywistości jest jeszcze ładniejsza, kolorek bardzo pasuje do mojego salonu!

Bardzo dziękuję Joanno!

Zgodnie z zasadami zabawy i ja  tu, u siebie ogłaszam niniejszym "Padaj dalej" :)
Zabawa blogerów polega na tym, że wysyła się upominek osobie/osobom, które zechcą się wspólnie bawić, czyli zgłoszą tę chęć w komentarzu, a po otrzymaniu prezentu opiszą zabawę na swoim blogu i przygotują niespodzianki dla kolejnych osób. 

Dwie pierwsze osoby, które w komentarzu pod tym postem wyrażą chęć wzięcia udziału w zabawie otrzymają ode mnie upominki.
Zapraszam serdecznie:)

Mam troszkę stresu, czy komukolwiek moje prace podobają się na tyle, że zechce mieć coś mojego u siebie?
Ehhh...zobaczymy!

5 komentarzy:

  1. Asiu, piękne rzeczy tworzysz, więc niby dlaczego miałyby się nie spodobać, pozdrawiam serdecznie :)
    Jeśli, nie masz jeszcze chętnych to z chęcią się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Tina, z przyjemnością przygotuję dla Ciebie prezent. Proszę o adres na e-maila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przypomnienie, już lecę pisać maila:)

      Usuń
  3. To i ja się z chęcią zgłoszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi:) zamykam zabawę! dziewczyny proszę o adresy na e-mail i ewentualnie, jeśli macie jakieś preferencja czy życzenia co do rzeczy, które chciałybyście ode mnie otrzymać, byłoby mi łatwiej...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)