piątek, 8 lipca 2016

kosmetyczki dwie

Kosmetyczki uszyłam na specjalne zamówienie; złożone jeszcze na początku maja, tak się jednak złożyło, że ciągle wypadały jakieś pilniejsze prace i ta odkładana była z dnia na dzień, aż w reszcie uznałam, że już po prostu nie wypada dłużej zwlekać...


Najpierw wybrałam tkaniny; granatową bawełnę w białe kropeczki i "patchwork" w odcieniach różu na wierzch, a do środka bawełnę w różową krateczkę.
Do ozdoby biało-różowa koronka i różowa atłasowa wstążeczka.

Mniejsza kosmetyczka w klasycznym kształcie prostokąta, jednakże - na specjalne życzenie zamawiającej - nieco większa niż te, które szyłam do tej pory (np ta, ta, czy ta)

Większa kosmetyczka w formie kuferka z uszami, ułatwiającymi noszenie. Przy szyciu tego modelu wykorzystałam do podklejenia wierzchu bardzo grubą flizelinę, dzięki niej ścianki kosmetyczką są sztywne niemal jak tekturka, ale przy tym elastyczne.

Obie kosmetyczki zamykane na zameczki, na suwaczkach atłasowa wstążeczka z drewnianymi koralikami w dwóch odcieniach różu.

W takim zestawie zmieszczą się wszystkie potrzebne kosmetyki i środki pielęgnacyjne - idealny w okresie wakacyjno-wyjazdowym:)






17 komentarzy:

  1. Świetny komplet wyszedł, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, cudny ten komplecik, idealny na wszelkie wakacyjne wyprawy i nie tylko.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie one cudne obie!!! Bardzo mi się podobają! :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny zestaw. Wspaniale dobrane tkaniny. Całość rewelacyjna!!!

    www.skladrekodziela.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kosmetyczki. Ślicznie uszyte. Super kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, kosmetyczki są super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają Twoje dzieła. Kosmetyczki są śliczne.
    Przyślij do nas swój adres, to wyślę Ci nasionka maków, gdy tylko dojrzeją. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyczki są zachwycające - pięknie dobrałaś materiały - nie potrafiłabym tak spojrzeć na kropki w towarzystwie patchworku, nie wiedziałam, że tak świetnie mogą się uzupełniać. :)
    Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I znowu groszki... uwielbiam:-)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne kosmetyczki...pięknie je odszyłaś Kochana !
    Zazdroszczę Ci tych"szyciowych" umiejętności :)
    Uściski słoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super,tez kiedyś sama sobie szyłam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie stworzyłas:-) świetne kolorki:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczniutkie te kosmetyczki!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)