poniedziałek, 4 lipca 2016

kropeczki, kropki i kropy - dwustronna torba na zakupy

Tak mi się podobała pierwsza torba (jagodowa, z monogramem), którą niedawno uszyłam, że postanowiłam zaraz uszyć kolejną.

Przód torby z trzech poziomych pasów szarych bawełnianych tkanin w białe kropki o trzech wielkościach.

Tył jednolity - szary w średnie kropki, z niedużą, zapinaną na suwak kieszenią, w której zmieszczą się np portfel i klucze.

Dodatkowe ozdoby stanowią biała koroneczka przepleciona czerwoną atłasową wstążeczką z małą kokardką.
Także wstążeczka z drewnianymi koralikami na suwaczku.
Szare tkaniny podkleiłam w całości flizeliną, dzięki czemu są sztywniejsze i ładnie się układają.

Środek torby - a właściwie druga strona wykonana z tkaniny w kwiatowy wzór, jak na krakowskich spódnicach!

Torba może być śmiało noszona na obie strony.

Wyposażona jest w dwustronne, dość długie uszy, umożliwiające noszenie jej zarówno w ręku jak i na ramieniu.





Torba już ma nową właścicielkę, a ponieważ ja bardzo, ale to bardzo lubię kropeczki, chyba uszyję sobie taką samą!
Pracę zgłaszam do kolorystycznego wyzwania Art - Piaskownicy

Miło mi szalenie poinformować że moja torba spodobała się i w wyzwaniu Art-Piaskownicy zajęła II miejsce!

17 komentarzy:

  1. ależ z Ciebie talenciara, masz bardzo zdolne łapki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się ... co tu widzę kropki tak cudnie podkreślone czerwoną wstążką ... ale jak zajrzałam do środka na KOCHAM ją - BOSKA! - dziękuję za udział w wyzwani Art Piaskownicy Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alę śliczna i do tego dwustronna. Te kropeczki są przesłodkie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. obydwie strony strony torby są świetne. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna! Kropki, kwiatki - nie wiedziałabym którą stronę wybrać...

    OdpowiedzUsuń
  6. O raju, ale świetna. No super kropy, kropki, kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna!!!!!!!
    Gratuluję takiego talentu i po cichutku zazdroszczę tych szyciowych umiejętności.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba jest świetna, sama bym chętnie taka ponosila, na lato na plażę 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna!!!! Bardzo mi się podoba, chyba jeszcze bardziej niż jagodowa, bo uwielbiam szarości! :) pozdrawiam cieplutko)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna torba. Idealna na lato! Ślicznie wszystko współgra

    www.skladrekodziela.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna:) dziękuję w imieniu AP.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam talent :) torba jest przepiękna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna torba i bardzo w moim guście, nie dość że groszki, to jeszcze szarości i kwiaty, cudna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna :-) szczególnie ten materiał z poszewki:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne połączenie kropek z kwiatami no i to zagranie dwuch stron ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)