środa, 29 czerwca 2016

haftowane magnolie

Lubię magnolie, niestety moją, w ogrodzie zniszczył szalejący przez jedną tylko noc mróz...nie dała rady.
W przyszłym roku zamierzam kupić i posadzić nową, zamarzyła mi się odmiana o żółtych kwiatach.

Jakiś czas temu zobaczyłam tutaj zachwycające krzyżykowe magnoliowe wzorki.
Bardzo chciałam wyhaftować podobne.

Udało się! Pierwsze wolne wakacyjne dni i powstał taki oto hafcik.

Obrazek nie jest duży, jego wielkość to ok 9 x 15 cm.
Haftowałam na kanwie- jak zwykle - kordonkiem, kontury zrobiłam pojedynczą nicią czarnej muliny.






W czerwcowym wyzwaniu kwiatowym w kreatywnym bazarku króluję magnolie właśnie, bardzo się cieszę, że zdążyłam ze swoim hafcikiem dołączyć do zabawy:)

10 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)