piątek, 24 czerwca 2016

jagodowa torba z monogramem

Jakiś czas temu zgłosiłam do zabawy u Danutki jagodowe monogramy.
Dziś pokażę, do czego potrzebny mi był pierwszy z nich.

Taką właśnie torbę uszyłam w prezencie na koniec roku szkolnego dla wychowawczyni mojej Córki, dla Pani Iwony.

Monogram "oprawiłam" w bawełniane tkaniny w różnych odcieniach koloru niebieskiego, w różne wielkości groszków.
Dodatkowo przód ozdobiłam bawełnianą białą koronką i atłasową wstążeczką, z kokardką i malutkim błękitnym koralikiem.

Tył torby jest jednolicie granatowy w kropeczki, z małą kieszonką, w której zmieści się np portfel i klucze.
Kieszonka zamykana jest na zameczek, na suwaczku którego doczepiłam atłasową wstążeczkę z białymi koralikami, co nie tylko dodaje uroku ale i ułatwia użytkowanie.

Torba ma dwa praktyczne, dość długie uszy, może być noszona w ręku lub na ramieniu.

Jest dość pojemna, pomieści całkiem sporo rzeczy.

Wierzchni materiał podkleiłam w całości flizeliną, dzięki czemu jest nieco sztywniejszy, ładnie się układa.

Torba jest w zasadzie dwustronna, można swobodnie nosić wywiniętą na drugą stronę, wówczas będzie cała brązowa w białe kropeczki, a kieszonka będzie w środku.






15 komentarzy:

  1. Piękna i super dobrane kolory...myślę że pani się ucieszy..

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torba. Jesteś bardzo zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaka piękna! :) Mam zamiar uszyć niedługo podobną, ale w bardziej marynarskich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudna! I dla nauczyciela idealna - nawet dziennik się w niej zmieści:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torba i kolorki super dobrane :) Wychowawczyni będzie na pewno zadowolona, Zresztą osobiście uważam, że owszem kwiaty są piękne, ale z takich prezentów nauczyciele są zdecydowanie bardziej zadowoleni :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna torba. Pięknie wykonana. Nauczycielka zapewne zadowolona z takiego prezentu. Fajnie jest mieć mamę artystkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Dziewczyny! Bardzo miło czytać te wszystkie słowa. Torba bardzo się podobała, Pani z radością prezentowała koleżankom:) To szalenie budujące i mobilizujące, ale wciąż jeszcze bardzo, bardzo daleko mi do bycia artystką...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka cudna torba! Groszki i te kolory. Też jestem nauczycielką i byłabym przeszczęśliwa z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta torba i pięknie wykonana:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej jaka ona ładna! Gdybym dostała taki prezent, nosiłabym ją z dumą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie Ci wyszła ta torba! Hafcik się ładnie komponuje z całością. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowa, praktyczna i śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna torebka. Pani wychowawczyni powinna być w siódmym niebie, wszak prezent, piekny, pochodzi z szóstego nieba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam groszki:) i jagody też. No szkoda, że nie mam nic wspólnego z panią wychowawczynią. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)