wtorek, 7 czerwca 2016

jagodowe monogramy




Kiedy Danusia ogłosiła, że w czerwcu mierzymy się z kolorkiem jagodowym byłam zachwycona, akurat zaczynałam haftować monogram w odcieniach granatu.
Później zaczęłam się zastanawiać, jak ten jagodowy kolor tak naprawdę wygląda, czy on bardziej granatowy ma być, czy może raczej fioletowy?

Bo o kolorze jagód to nawet dowcip mamy:
"czarne jagody, tylko na razie są czerwone, bo są jeszcze zielone, potem, gdy dojrzeją, to będą granatowe!"

Zajrzałam do komentarzy pod postem i zauważyłam, że nie tylko ja mam ten problem, poprosiłam o doprecyzowanie i się dowiedziałam, że właściwie pasować będą odcienie zarówno granatu jak i fioletu.
Dla mnie tym bardziej super!

Bo zaraz po ukończeniu monogramu granatowego wzięłam się za monogram fioletowy:)

Schematy znalazłam gdzieś w necie; obie literki I i J różnią się od siebie minimalnie.
Haftowałam je kordonkiem na kanwie.

Choć na każdą z nich mam inny, zupełnie odmienny pomysł, póki co pokazuję je razem, jako jagodowe monogramy.



Prace oczywiście załączam do cyklicznej zabawy artystek - kolorystek:)

A jagody uwielbiam; mogłabym je jeść całymi garściami. I nie mogę nie skorzystać z okazji żeby ogłosić, że moją najbardziej ulubioną drożdżówką jest jagodzianka. I jeszcze koniecznie chcę powiedzieć, że najpyszniejsze moim zdaniem jagodzianki to takie przytulone, z twarogiem, robiłam i zrobię na pewno znów, a po przepis zapraszam na mój blog kulinarny

duża blacha z białym serem

29 komentarzy:

  1. Piękne są te monogramy ,ciekawe jak je wykorzystasz.Drożdżówki przytulone wyglądają smakowicie -dzięki za przepis.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, subtelny haft. A na widok ciasta aż ślinka cieknie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe monogramy. Pięknie wyhaftowane! No i ciasteczko smakowicie się prezentuje...mniam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają twoje jagodowe monogramy. Ten w odcieniach fioletu chyba nawet bardziej - ma w sobie taką większą delikatność. I ciekawie wyglądają materiały obok - mam nadzieję, że się pochwalisz efektem końcowym.
    A ja ciągle mam problem z tym kolorem i czekam na natchnienie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne monogramy. Takie delikatniusie. Super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te monogramy, też jestem ciekawa jak je wykorzystasz. Jagodzianki wyglądają pychotnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Monogramy piękne, a na widok jagodzianek zgłodniałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Monogramy śliczne i jak najbardziej jagodowe, ale na końcu posta dostałam ślinotoku - haha :) Przepysznie i smakowicie wygląda to jagodowe ciasto - mniam :)
    Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne monogramy:)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny monogram. Ciasto pachnie i kręci w nozdrzach. Pychotka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie wykonany haft, podziwiam. Jednak mnie intryguje jak monogramy zostaną wykorzystane. Dodaję bloga do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne monogramy:) I smakowite ciacho na końcu posta znalazłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne monogramy i te zdjęcie z drożdżówkami z jagodami pycha mniam pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe hafty no i kolorki super :) Na ciasto zaczęłam się tak nieelegancko ślinić ale co zrobić jak się widzi takie pyszności? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚLliczne jagodowe monogramy nam zaserowawałaś ,jednym słowem hafciki cud miód.
    Kochana ta drożdżóweczka idealnie pasuje do drugiej części zabawy,więc jeśli masz tylko ochotę dorzucić linka do drugiej żabci ,gdzie w tym miesiącu robimy jagodowe desery.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście Danusiu, dodaję link i do drugiej żabki:)

      Usuń
  16. Śliczny haft! Ja też zastanawiałam się nad odcieniem, ale ostatecznie postawiłam na jagody w granacie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie wyszywanki są piękne ale ciastooo...no to już dziesiąte niebo.....

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne monogramy, tylko w ramkę wsadzić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne monogramy-w obu odcieniach są cudne :) A ciasto to już cud,miód,malina i orzeszki-:) aż czuję jego zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. No kochana, ja bym sobie palce podziurawiła robiąc takie xxx :Dd gratuluję. A buły na końcu smakowite :****

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne są te monogramy, w obu wersjach wyglądają wspaniale.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachcialo mi sie jagodzianek :) A monogramy piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne monogramy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne monogramy i super ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pyszny pościk, a monogramy ekstra jagodowe. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne monogramy. Muszę chyba w następnej kolejności się także za podobne zabrać, bo choruję od dawna na takie... A apropos moich drzwi od starej szafy - mogę podarować drugą część, jeśli naprawdę Ci się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)