sobota, 18 czerwca 2016

poduszka z autem

Bardzo mnie cieszą wszystkie miłe komentarze, które zostawiacie pod moim postami:)

Dziękuję!

Podobała Wam się podusia, którą pokazałam niedawno, pokazuję więc drugą.
Tym razem podusia dla chłopca, podobnie jak poprzednia uszyta była na Dzień Dziecka.


Szyłam już kiedyś komplecik dla Natanka, chciałam, żeby podusia do niego pasowała.
Częściowo użyłam więc tych samych tkanin.
Uszyta oczywiście z bawełny, wierzch trójwarstwowy, pikowany moją nową wędrującą stopką: lotem trzmiela i falami:)
Aplikacja przedstawia dość skomplikowany samochód, do tego imię.

Na tył udało mi się kupić bardzo fajną tkaninkę w samochody.
Zapinana na zameczek, który ukryłam pod materiałową wypustką (czy tak to się nazywa??).


10 komentarzy:

  1. Podusia rewelacyjna!!! To autko jest genialne!:):) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest genialna! :) Powiedz, jaką masz maszynę? Bo na mojej niestety tak precyzyjnie nie wyjdzie raczej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że się podoba! Mam maszynę Singer Edition 1120; nie żadna wypasiona, ściegi podstawowe + kilka ozdobnych.Kupiłam ją sobie kilkanaście lat temu w niemieckim supermarkecie...

      Usuń
  3. Ale fajna! Ta tkanina w samochody jest rewelacyjna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna podusia,samochód na niej odjazdowy,zresztą cały ten materiał jak widać jest świetny .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna podusia. Autko wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej jakie piękne autko! Toć to dzieło sztuki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)