piątek, 12 lutego 2016

cytrynowo - czarny komplecik - piórnik i kosmetyczka

Niedawno zadano mi pytanie, jaki owoc lubię i cenie najbardziej.
Na początku pomyślałam o truskawkach: uwielbiam je, jadam na 1000 różnych sposobów, w sezonie zawsze trudno zrealizować mi wszystkie na nie pomysły. I zaraz potem konkluzja: jeżeli mam z nimi do czynienia tak krótko, czy zasługują na miano tych najbardziej ulubionych?
I zaraz odpowiedź nasunęła się sama - cytryny!
Owoc, który mam u siebie na okrągło, cały rok.

Co dzień rano wypijam szklankę ciepłej wody z dużą ilością soku z cytryny i szczyptą chili - taki mały prezent dla mojego organizmu, rewelacyjnie wpływa na zdrowie, wspaniały początek dnia.

Soku, czasami skórki dodaję do herbaty, surówek i sałatek, ciast i deserów, oj, długo byłoby wymieniać do czego jeszcze! Cytryna jest zdecydowanie moim najbardziej ulubionym owocem.

Kilka dni później zobaczyłam na blogu Danusi lutowe wyzwanie; stworzenie pracy w cytrynowym kolorze. Nie mogłam nie dołączyć do zabawy!

Nie namyślałam się długo. Uszyłam kolejny piórniczek; do kompletu niedużą kosmetyczkę. 
Właściwie nazwa "kosmetyczka" nie jest najlepsza: ten gadżet będzie pełnił funkcję wygodnego schowka dla różnych ważnych "świstków" itp., żeby nie zagubiły się w dużej, damskiej torebce. Nie ma jednakże innej, bardziej właściwej nazwy, przynajmniej mnie nic bardziej trafnego się nie nasuwa.

Wybrałam bawełniane tkaninki: żółtą i czarną w białe kropeczki na wierzch, jasno-żółtą na podszewkę.
Zarówno piórnik, jak i kosmetyczkę ozdobiłam białą koronką i czarną, atłasową wstążeczką.
Przy suwaczku zamka, dla większego komfortu użytkowania zaczepiłam żółtą i czarną wstążeczkę. 



Zachęcam do oglądania innych blogów, na których znajdziecie inne, zgłoszone do zabawy "cytrynowe" prace. 

38 komentarzy:

  1. Tak, cytrynę powinno się bardziej doceniać. Staram się zawsze mieć ją w zapasie. Choć muszę się przyznać, że chyba nie pomyślałabym, o niej jako o ulubionym owocu. Chyba dałabym jej tytuł "owoc zawsze pod ręką".
    Świetnie dobrałaś tkaniny i wyszły wspaniałe dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny piórnik i kosmetyczka , Bardzo ładne połączenie kolorów.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy komplecik! W każdej damskiej torebce powinno się znaleźć coś podobnego - to bardzo praktyczne. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gustowny komplecik i śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplecik. Pozdrawiam walentynkowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę ,że banerek jest na bocznym pasku ,znaczy udało się i teraz już będziesz wiedzieć jak je tam dodawać.
    Także witaj w zabawie,bardzo się cieszę ,że do nas dołączyłaś .
    A piórniki wyszły superowo,świetnie są te kropy ,przez co komplecik jest jak ta lala.
    Baw się dobrze,odwiedzaj inne kolorystki ,a przekonasz się jakie mamy wśród nich zdolniachy ,zdolne dosłownie do wszystkiego .
    Pozdrawiam cieplutko
    Danutka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancki komplecik. Kropki i koronki dodają mu uroku i sprawiają, że to kojarzące mi się z drapieżnością połączenie kolorystyczne zostało złagodzone.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale superaśne. Śliczne, a do tego praktyczne. Pozdrawiam cieplutko i walentynkowo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny komplecik, do tych kolorów kropki pasują idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja piękne arcydzieło, a jakie praktyczne gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, świetny komplecik !! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej jaki uroczy komplecik;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie piękne! :O gdyby zobaczyła w sklepie, od razu bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne kosmetyczki i choć za żółtym nie przepadam to w takiej wersji bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny damski zestaw uszyłaś i do tego niezwykle praktyczny. Można rzec; nieodzowny w każdej torebce. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny komplecik, piękny i praktyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kosmetyczki są rewelacyjne! Bardzo mi się podoba ten materiał w groszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Łał! Ale świetny pomysł! :) Szalenie podobają mi się kosmetyczki i piórnik, naprawdę wyszło Ci to przecudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne połączenie kolorów i efekt końcowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny komplecik,pięknie zestawione kolory,uwielbiam takie "stróże porządku" w torebce,praktyczne i piękne

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem zachwycona tymi drobiazgami. Prześliczny komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Także podziwiam :)
    Przepiękny komplecik :)
    Dziękuję za miły komentarz u mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny komplecik :* Podoba mi się połączenie kolorków ale i groszki :) bo lubię groszki bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny komplecik i bardzo praktyczny :)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny piórnik i kosmetyczka:) To połączenie kolorów jest bardzo energetyczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekny komplet - tak ładnie i starannie uszyty, tak fajnie dobrane proporcje kolorów i dodatki. Super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczny komplecik:) nie dosć, że przydatny, to jeszcze śliczny:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna praca - piękna i do tego jeszcze przydatna! Bardzo podoba mi się połączenie cytryny z czernią.

    OdpowiedzUsuń
  30. piterek - takie określenie usłyszałam kiedys na małą torebkę ;-) ( ale męską) więc nie wiem czy będzie adekwatne :-)

    fajne wzorki

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudny jest ten komplecik!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny nakrapiany niezbędnik dla każdej kobiety :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie dobrałaś tkaniny i wyszedł piękny komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna kosmetyczka, wspaniale dobrałaś kolory i materiały :)
    Sama mam taką kosmetyczkę do torebki i muszę przyznać, że naprawdę jest to przydatna rzecz :D
    Pozdrawiam cieplutko,
    Nasz skrawek ziemi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)