poniedziałek, 29 lutego 2016

koszyczek z króliczkiem

Ostatni, dodatkowy niejako dzień lutego; pogoda wstrętna taka; ponuro i smutno jakoś.

Jestem aktualnie w trakcie realizacji dużego projektu hafciarskiego, palce mam całe igłą pokłute, postanowiłam sobie troszkę przerwy zrobić.

W tym tak zwanym "międzyczasie" uszyłam koszyczek.
Święta za pasem rzec można, trzeba przyspieszyć z wielkanocnymi pracami:)

Koszyczek przeznaczony na prezent dla najmłodszej dziewczynki w naszej rodzince - ponieważ zauważyłam, że w otoczeniu Maleńkiej jest sporo rzeczy w gwiazdki wybrałam tkaniny w taki właśnie wzór, szary i różowy kolorek świetnie się ze sobą komponują.
Koszyczek szyty "dwustronnie", z wierzchu szary, wewnątrz różowy, w środku ocieplinka.
Oczka i pyszczek króliczka wyhaftowane muliną.

Cały koszyczek leciutki i mięciutki, nadaje się do prania.

Koszyczek uszyty z kwadratów o boku 12cm,
Można spakować do środka pisanki i inne dziecięce, świąteczne ozdóbki, zapewne będzie to jedyna taka święconka w okolicy!
A moja Mała trzymając go w swoich ośmioletnich rączkach wzdycha - "czemu ja już nie jestem taka mała..."




Może to wina światła fatalnego dzisiaj, a może moich niewielkich fotograficznych umiejętności, ale koszyczek w rzeczywistości jest dużo ładniejszy, niż udało mi się pokazać.

Pracę zgłaszam do wyzwania "szary i róż" w Klubie Twórczych Mam

8 komentarzy:

  1. Piękny koszyczek-na pewno zrobi furorę podczas święcenia pokarmów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny zajączkowy koszyczek. Jest taki milusi:) Ładne kolory, lubię to zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że to będzie najpiękniejszy koszyczek przygotowany do święcenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześmieszny! schował się w koszyczku i tylko uszka mu wyglądają ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy i wesoły!! Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja, świetny pomysł na koszyczek wielkanocny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super koszyczek :)
    Dziękujemy za udział w Wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)