czwartek, 18 lutego 2016

wiosenny wianek z tulipanami

Widywałam podobne wianki na różnych blogach.
Zechciałam też sama taki mieć.


Tak się składa, że mam u siebie mały stolik, który ma w blacie okrągłą szybę, i pod nią takąż półeczkę - akurat w sam raz na wianek:)
Tam właśnie systematycznie, cyklicznie układam raz po raz nowe, dopasowane do pory roku i różnych świąt dekoracyjne wianki, wykonane z różnych materiałów.
Taki, w całości uszyty z bawełnianych tkanin jest moim pierwszym.


Podczas szycia skorzystałam z podpowiedzi, które znalazłam tutaj. Nie było to łatwe zadanie. Przy przewlekaniu tuneli pomagałam sobie bambusowym kijkiem, przy wypychaniu ich - kijem od szczotki...

Wianuszek składa się z trzech splecionych w warkocz tuneli z poduszkowym wypełnieniem w środku.
Ponieważ wianek ma stać, nie wisieć wykonałam splot tak, by dobrze widoczny był z boku, nie od góry.

Wianek ozdobiłam bukiecikiem pięciu tulipanów.
Dodałam również atłasową wstążeczkę.

Z efektu jestem bardzo zadowolona. Niestety zdjęcia nie oddają jego uroku.
Tak wianuszek prezentuje się już w swoim miejscu docelowym, pod stolikiem w moim salonie:)


Pracę zgłaszam do zabawy

8 komentarzy:

  1. Witaj :)
    Wianuszek jest piękny! :) Ja teraz jestem w trakcie szycia moich pierwszych wianków w życiu - też korzystam z rad Kasi :)
    Bardzo mi się u Ciebie podoba i z miłą chęcią zostanę na dłużej :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wianuszek śliczny, a tulipany cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wianek piękny i super te tulipanki

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudny! Te tulipany są urocze. Wspaniała praca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze te tulipany! Całość niezwykle ciekawa :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny wianuszek! Dziękuję za zabawę w Pracowni Rękodzieła SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super dekoracja na drzwi - bardzo lubię :) dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiego jeszcze nie widziałam! Tez taki chce:) prześliczny!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)