środa, 10 lutego 2016

poduszki w fioletach

Poduszki, które chcę dzisiaj zaprezentować świetnie wpisują się w aktualne, serduszkowe klimaty.
Nie wszystkich na początku lutego ogarnia walentynkowe szaleństwo.
Jeśli chodzi o mnie, serduszka lubię cały rok, tyle, że nie w czerwonym, a w biało-fiołkowym kolorze:)
Mam ich w sypialni już całkiem sporo.
Te poduszki uszyłam właśnie na swoje łóżko:)

Bardzo podobała mi się poduszka z girlandą i ptaszkiem, którą jakiś czas temu uszyłam dla Przyjaciółki.
Wykorzystałam ten sam motyw; tyle, że girlandy na moich poduszkach układają się w kształt serc.

Poduszki stanowią lustrzany zestaw, ptaszki zwrócone z swoją stronę dziobkami.
Całość utrzymana w biało - fioletowych barwach, tkaniny bawełniane, wierzch trójwarstwowy z ocieplinką w środku.

Girlanda ozdobiona jest trójwymiarowym kwiatkiem; fioletowym na jednej, szarym na drugiej poduszce.

Boki wykończyłam ozdobnym ściegiem.

Tył fioletowy, w kropeczki, dla ozdoby doszyłam po skosie długie satynowe wstążki, z których związałam zgrabne kokardki.

4 komentarze:

  1. Śliczne poduszki! Uwielbiam wszelkie odcienie fioletu :-) A zielone akcenty ładnie podkreślają i ożywiają całą kompozycję.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ śliczne te poduchy! Jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne poduszki:) Śliczne wzory i kolory. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)