sobota, 6 lutego 2016

piórnik brązowo-różowy

Ostatnio pokazywałam piórniczek, który sobie uszyłam.
Miło mi przeogromnie, bo tak się spodobał, że zostałam poproszona o uszycie podobnego. 


Tym razem zdecydowałam się na połączenie brązowej tkanianki w białe kropeczki z różową "łączką". 
Nie będę ukrywać, że niemały wpływ na dobór takiego właśnie zestawu miała moja Córcia:)  

W środku różowa podszewka w brązowe kropeczki.
Tkaniany oczywiście bawełniane.

Piórnik ozdobiłam białą koroneczką z delikatnymi różowymi refleksami oraz brązową tasiemką z małą kokardeczką z przodu.

Dla wygody i komfortu otwierania i zamykania, na zapięciu zamka zamocowałam biały sznureczek z brązowymi, drewnianymi koralikami.

Zdjęcia niestety przekłamują kolory. W rzeczywistości wygląda znacznie ładniej.
Obie z Córką mamy nadzieję, że piórniczek spodoba się właścicielce.

5 komentarzy:

  1. Cudowny piórniczek. Szyłam kiedyś podobną kosmetyczkę. Zapraszam również do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzalam i Twoj robotkowy blog :),maszynowe prace podziwiam ,poduchy piekne:)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny, ta koronka i tasiemka dodają mu uroku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)