sobota, 2 stycznia 2016

w nowym miejscu...

Nowy Rok - czas na zmiany!

Od trzech lat prowadzę bloga, w zamyśle miał to być blog hobbystyczny, o wszystkim co lubię, co robię, co mnie fascynuje.

Tak się złożyło, że głównie publikuję na nim jednak posty kulinarne - fakt, uwielbiam czas spędzony w kuchni, ale kocham też inne zajęcia.

Odkąd pamiętam, zawsze najlepiej relaksowałam się, kiedy miałam "COŚ" w rękach; już jako nastolatka haftowałam krzyżykami obrazy, do dziś z przyjemnością zajmuję się różnego rodzaju robótkami ręcznymi.

Zwrócono mi uwagę, może i słusznie, że moja "pozakulinarna" pasja nie powinna być traktowana epizodycznie, a prace wychodzące spod moich rąk zasługują na specjalne wyeksponowanie.
Dlatego zdecydowałam się utworzyć ten blog.

Póki co "szóste niebo - robótki ręczne" otwieram na próbę, mam trochę tremy, nie wiem, jak pójdzie mi redagowanie jednocześnie dwóch blogów...

Niemniej zapraszam tutaj serdecznie wszystkich, którym różnego rodzaju prace ręczne są sercu bliskie.

A po przepisy kulinarne zapraszam na mój stary blog 6niebo.blox.pl !

2 komentarze:

  1. Tak piękne rzeczy szyjesz i tworzysz w innych technikach że trzeba je eksponować w osobnym blogu.Gratuluję zdolności!Dodaję ten blog i kulinarny do swojej listy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)