wtorek, 5 stycznia 2016

poduszka z ptaszkiem dla Mai II

Podusia z dwoma zakochanymi ptaszkami, dla Mai.
Podobna innej, do uszytej przeze mnie już wcześniej (pokazywałam ją w poprzednim poście)

Jak zawsze użyłam bawełnianych tkanin. Szczególnie podobają mi się "łowickie" boki.
dla Mai, z imieniem
Wierzch trójwarstwowy, pikowany poprzez aplikacje oraz po szwach, z ocieplinką w środku.
z ptaszkami zakochanymi
Tył szyty "na zakładkę", z kolorowej tkaniny w ptaszki (stąd pomysł na aplikacje), dodatkowo ozdobiony zygzakową taśmą.
dla Mai, z imieniem
Boki wykończone zygzakowym ozdobnym ściegiem.
z imieniem Maja
Bardzo lubię szyć poduszki:)
Zdradzę, że mam już "na tapecie" kolejną, również z ptaszkiem, ale zupełnie inną.
z aplikacją ptaszków i imieniem


1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)