poniedziałek, 25 stycznia 2016

wieszak z aniołkami rafaela (decoupage)

Posiadanie dziecka wiąże się z koniecznością wykazywania stałej gotowości do zmian; tych dużych, życiowo-organizacyjnych, ale i tych małych, drobnych, nazwijmy je materialno-funkcjonalnymi.

Każdy wiek ma swoje prawa i swoje wymagania.

Nie muszę już usuwać z zasięgu małych rączek potencjalnie niebezpiecznych przedmiotów.
Moje dziecię jest coraz bardziej odpowiedzialne, coraz bardziej samodzielne, ale i z tym wiąże się przymus dopasowywania otoczenia (co łatwiej) i poglądów (z tym idzie trudniej niestety...)

W ostatnim czasie zauważyłam konieczność posiadania w przedpokoju wieszaka na ubrania na wysokości odpowiedniej dla mojej siedmiolatki.

Kupiłam w jednym z sieciowych dyskontów wieszak na...klucze, w bardzo atrakcyjnej cenie, z mało oryginalnym, papierowym nadrukiem.
W kilka chwil wyczarowałam z niego aniołkowy wieszak na ubranka.


Odrobina akrylowej farby, wzór z papierowej serwetki, klej do decoupage z delikatnym, opalizującym brokatem, odrobina złotej farby i złotego pyłku na brzeżki, bezbarwny lakier matowy na wierzch i wieszaczek gotowy.


Wreszcie kurteczki mojej małej nie będą się "walały" po całym przedpokoju...

Kolejne aniołki zamieszkały w moim korytarzu:)

3 komentarze:

  1. Cudności! Tutaj z pewnością też będę zaglądać. Śliczne rzeczy. pozdrawiam daga313
    www.skladrekodziela.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy robisz. Gratuluje talentu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)