wtorek, 5 stycznia 2016

poduszka z aniołkiem dla Ani

Tym razem podusia uszyta przeze mnie dla pewnej wyjątkowej dziewczynki.


Ania i cała jej rodzina uwielbiają aniołki, zdaje się, że z wzajemnością, bo różne sytuacje pozwalają wierzyć, że niejeden dobry anioł nad Aneczką i jej rodziną czuwa.
z aniołkiem 3d
Podusia uszyta z bawełnianych, dających się łatwo wyprać tkaninek, w wesołych, dziewczęcych kolorkach, głównie w kropki. 
Aniołek ma "odstające" skrzydełka, rączki i nóżki (wszystko wypchane wypełnieniem do poduszek), oraz marszczoną spódniczkę z koronką na dole i atłasową kokardką w pasie.
dla Ani
Żałuję, że nie zajrzałam z aparatem pod spódniczkę, tamże znajdują się niewidoczne w tych ujęciach sięgające aż do kolan majtasy. 
z aniołem
Tył podusi stanowi niebieska tkanina w różne, kolorowe wzorki. 
Całość wykończyłam ozdobnym ściegiem.
z aniołkiem 3d
Przód trójwarstwowy, z ociepliną wewnątrz, pikowany głównie po szwach.
dobnym ściegiem.

z aniołem 3d


1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, skierowane do mnie słowa:)